Friday, June 1, 2007

Ang Gugma Nga Adunay Tumong

Unsa man ang Gugma sa imong pagkahibalo?
Ang Gugma ba nga aduna kay gusto sa usa ka tawo
O ang Gugma nga wala ka nahibalo nga kalit lang nga imong matagamtaman?
Kalibog ba gud sa gugma kung unsa man gyod kini nga butang.
Ang butang sa kalibutan nga walay kahanturan
O ang butang nga kalit lang mahanaw sa pagkahuman sa tanan.
Makaingon ba kag ikaw nahigugma?
Nahigugma sa bag-o lang nimo nga higala?
Apan, tagamtami lang una ang imong kasing-kasing...
Niingon ba syag, "Mao na kini ang Gugma."
Kanus-a ba kag makakaplag nga mao na kana ang tinood nga Gugma?
Paminawa usa ang imong kaugalingon og kasing-kasing.
Sa oras nga magkasinabot na sila,
Usa pa ka mo-ingon, "Mao na kini! Og busa nahigugma ako kanimo!"
Nahiguma ako kanimo.

1 comment:

Farimz said...

Tabang!
Farimz


Nangayo kag tugot nga magkuyog mo
Syempre mosugot ko
Alangan mag dili-dili ko
Hala! Mura kog amo.

Mosulti ka og nag-unsa mo
Asa mo og unsa imong plano
Sa akong kabuang nimo
Nalipay ra pod ko.

Apan sa akong gibuhat
Wala ako nagmahay
Kay ako nalipay
Kini ba usa lang ka pagsulay?

Para kang kinsa, para akoa o para inyoha?
Ay da! Kinsa may pwede natong mapangutana
Kay ako nagduha-duha
Noy Kulas asa ka?

Kalibog ba diay aning
Ilang gitawag og gugma
Og dili gayod tarungon og sabot
Siguradong utok magkagubot.